Friday, May 25, 2007

konečne domov . . .

Včera sa to odohralo. Konečne sa mi podarilo nájsť vhodný bytík na prenájom pre mňa a pre moju milovanú. Maličký. Ani sa to nedá nazvať bytom, je to len "bytík". 46 metrov štvorcových, ktorých už o pár týždňov na minimálne rok budeme nazývať domovom. Dnes kašlem na prácu, surfujem po nete a hľadám, čo všetko by sa nám hodilo do bytíku, robím zoznam a rozpočet. Normálne mi zašibalo, resp. nám obom. Každú chvíľu volám kašiške a oznamujem, aké super veci som na nete našiel. Napr. vešiak, koberec do chodby, pohárik na zubné kefky, záves, ventilátor (blížia sa veľké teploty) a tak podobne. Normálne mi zašibalo, ale nebudem sa brániť. Nechávam sa unášať pocitom domova . . .

... pozdravujem všetkých, ktorí bývajú na Zálužickej, alebo niekde v okolí, o tri týždne budeme susedia :-D ...

17 Comments:

Blogger Reed said...

bohumilá činnosť toto :)

2:36 PM  
Blogger lizardik said...

veru tak, a som počul, že aj vy s nickom sa v poslednom čase venujete tejto činnosti, a stali ste sa vernými čitateľmi časopisu Môj dom :-D, xixi, na každého raz dôjde, že?

2:38 PM  
Blogger Reed said...

keby len to, ale ficime aj na peknom byvani a pod. :)))

9:47 PM  
Blogger Nick said...

Hehe .. ale nahodou je to super cinnost, aj mna to baavi, velmi :)) tusim si to predplatim :D

9:25 AM  
Blogger Nick said...

Alebo treba davat na blog dake typy :D

9:25 AM  
Blogger Pecosita said...

no moje nervy, vsetci hniezdia, len ja som mimo ;)

5:19 PM  
Blogger FanaticGay said...

toto zsibanie strasne dobre poznam a strasne dobre mi padlo minuly rok. Tiez som na nete zariadoval cely uz konecne NAS spolocny byt a mangel si trosku tukal na celo, ze ci mi nesibe, ale nakoniec som nakazil aj jeho, sibalo nam obom. Takze tesim sa s tebou zacat spolu byvat je skvele obdobie

11:30 PM  
Blogger lizardik said...

fanatic: ja sa na to aj patrične teším, a milovaná tiež, ale ešte viac sa budem tešiť, keď sa budeme konečne raz sťahovať do vlastného priestoru, bytu či domu, to je v podstate jedno, keď si potom kúpime psa a zariadime podľa vlastných predstáv, to mi ešte len bude zašibávať
:-)

8:58 AM  
Blogger Reed said...

co mate vsetci s tymi psami? :)

11:52 AM  
Blogger germa said...

reed, čo ty máš voči zvieratám. Nevedela som ,že aj psy ti vadia :)

11:14 AM  
Blogger pluto said...

gratulujem ti k bytu :-D a viem si predstavit tu vasu spolocnu radost, tak si to uzite a dobre ho pokrstite
:-D

11:00 PM  
Blogger Disposable said...

lizardik: veduci .. .to mi pripomenulo moju kupu bytu... akoze poznam malo takych dobrych veci ako zariadovanie si vlastneho bytu ... normalne ma bavilo hodiny chodit po roznych nabytkovych domoch a vyberat znacit si na papier fotit, merat atd atd

2:10 PM  
Blogger lizardik said...

už mám pripravený meter :-D, papier, a poriadne dlhý zoznam vecí, a kreditku samozrejme :-D, dúfam, že to prežije :-)

2:16 PM  
Blogger Disposable said...

meter ci kreditka ? :)

2:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

to je perfektné. aj ja sa už na to tak teším... ale to je ešte hodne ďaleko :D nik nevie, čo sa do vtedy ešte odohrá a rozpadne.

11:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

naucil vela

1:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hvala za zanimljive informacije

4:01 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home