Monday, March 12, 2007

O zverokruhu a o nás

Milovaná je panna a ja rak. Aj keď na veci ako horoskopy a znamenia zverokruhu neverím, predsa len to má niečo do seba. Aspoň ja som úplný rak, teda niekedy, ale v podstate väčšinu času. Pozreli sme si teda spoločnú predpoveď nášho súžitia a vyšlo nám, že sa k sebe hodíme, máme veľmi podobné povahy, ale že sa spolu budeme neskutočne nudiť. Zatiaľ to tak vôbec nie je a aj keď to tak bude tak budem spokojný. Nie je predsa nič lepšie ako sa nudiť s niekým koho milujem. Ležať pred telkou alebo pod perinkou, hmmm, takú nudu ja veru môžem.

12 Comments:

Blogger Zasnívaná said...

alebo pod holym nebom, alebo na plazi, alebo kdekolvek? ;)

12:00 PM  
Blogger lizardik said...

alebo :-)

12:35 PM  
Blogger -- kamikatze -- said...

jaj vy sa mate... ja som skorpion (robim si reklamu) a zetial sa ku mne nehodi nikto :(

8:23 PM  
Blogger FanaticGay said...

no ja ako spravny lev mam doma spravneho byka. Ja sa predvadzam a on udrzuje rodinny krb. Nic lepsie som si zelat nemohol.
Paci sa mi ako pises. Asi preto, ze lasky je tak nejako pomenej a ked o nej pise chlap...
PS s mojou orientaciou to nema nic spolocne len aby sme sa vyhli nedorozumeniu :)

9:03 PM  
Blogger germa said...

na take predpovede never - my sa so sobasenym k sebe vraj tiez ako dvaja byci nehodime - a dokelu, neviem si predstavit ineho vedla seba (vraj ani on, ale za to nerucim:)

2:22 PM  
Blogger lizardik said...

germa: veru ani neverím :-)

fanatic: som rád, že sa ti páčia moje články :-)

2:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

neverte horoskopom :)
.
napriklad byk a lev sa fatalne nehodia :) to mam odpozorovane zo zivote :) no a dvaja byci sa zase hodia :)
.
ku skorpionovi pasuje rak, alebo ryba :)
.
no a rak a panna? horoskopy hovoria, ze cim dlhsi vztah, tym lepsi :) tak teraz neviem, co citali lizardikovci :))

10:38 PM  
Blogger S. said...

neverim velmi na horoskopy. vsetky tie blaboly o tom, ake su hviezdy priaznivo naklonene mojim vztahom s blizencami a vahami sa nikdy nenaplnili. hm. :-/

3:38 PM  
Blogger illusion said...

ono je to mozno zalezitost autosugescie....
na druhej strane, co sa tyka charakterovych crt, nieco na tom pravdy bude, podla mojich osobnych skusenosti

8:38 PM  
Blogger Aventerra said...

tak nech si tu nudu poriadne uzivas... :)

5:16 PM  
Blogger dievčatko s dáždnikom said...

v láske nezáleží na znameniach, ale na tolerancii :o), ale keď vám to aj znamenia predpovedajú, tak potom paráááda :o)

ku mne sa hodí jediné znamenie LÁSKA, tiež som ho ešte nenašla

5:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

:) ja ako lev mam doma raka. panecku to je talianska rodina, uz len ohadzovat sa s taniermi nam chyba .. :(

7:57 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home