Friday, March 02, 2007



Z
obudili sme sa tesne pred obedom. Konečne som si posunul hodinky na miesty čas. Prešiel som sa po dome a zistil som, že vo vnútri nebol až taký malý ako na prvý pohľad zdalo. Bol luxusne zariadený, skoro v európskom štýle, to asi aby sa hostia cítili ako doma, na stenách však viseli exotické obrazy, možno od nejakého miestneho umelca. Dvere na terasu sme nechali celú noc otvorené, podľa hotelovej brožúry teplota len málokedy klesne pod 20 stupňov, jemný vánok sa pohrával s ľahkými béžovými závesmi a prinášal do vnútra teplý, slnkom prehriaty vzduch. Ľahol som si späť k milovanej. Ešte spala a v spánku sa usmievala. Pohladil som ju a bozkal na čelo. Nechcela sa prebudiť a ja som ju nechcel nechať spať. Nechcel som premeškať ani jednu chvíľku. Mal som obrovskú chuť sa s ňou opať milovať. Nežne, pomaličky, čo najpomalšie hladiť jej krásne krivky. Tešil som sa na jej opálenú pokožku. Odkryl som tenkú prikrývku a vkĺzol k nej. Začal som ju hladiť a bozkávať na krk, to vždy zaberie. Trošku pootvorila hnedé očká a usmiala sa na mňa. Cítil som už aj v jej tele chvenie. Tešila sa na mňa a ja na ňu. Vôbec sme sa nesnažili to odďalovať. Bolo nám jednoducho krásne.
Raňajky nám priniesol poslíček a my sme si ich užívali pri pohlade na pokojné more od ktorého sa odrážali tisícky slnečných lúčov.
Po obede dorazilo auto z požičovne, podpísal som potrebné dokumenty a vyrazili sme na výlet. Neďaleko sú vraj pláže, na ktoré celé dni nikto nezablúdi . . .

4 Comments:

Blogger Pecosita said...

ty si asi najmilsi provokater, akeho poznam.

toto je fakt silne kafe takto na mna v mojom rozpolozeni ;)

2:37 PM  
Blogger FanaticGay said...

More a prazdne plaze... ja sa zblaznim! Nechcem byt v dazdivej Bratislave chcem ist niekde do vedlajsieho apartmanu. Ved sa dohodneme ak je tam dost plazi rozdelime si ich.

6:58 PM  
Blogger sas said...

peknucke :) fakt, tiez ma zaujalo.. ze more a prazdne plaze..
prezradis, co to za tajomnu krajinu? pls. :)

8:01 PM  
Blogger lizardik said...

sasanka: veru neprezradím, sám som si vysníval :-D, ale prezradím, že je to niekde v karibiku, možno malé antily, who knows? :-D

12:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home