Thursday, March 29, 2007




biely piesok . . .


Posledný deň sme sa vybrali opäť na pláž. Obaja sme cítili, že nechceme odísť. Bolo nám úžasne. Ďaleko od hlučného hlavného mesta, ktoré sa tvári, že je "veľkomestom", ďaleko od všetkých tých problémov, ktoré nás každodenne obklopujú, ďaleko . . .
Tu sme boli sami sebou, a hlavne sme boli spolu.
Šoféroval som pomaly, veľmi pomaly, akoby som sa snažil zadržať každým pohybom čas. Bezúspešne.
Naša pláž bola opustená, ako vlastne celé tie nádherné dva týždne. Preto sme si ju nazvali našou plážou a po zbytok dní aj našou zostane.
Vybral som z auta deku a košík s jedlom a s vínom. Zvykli sme si sem chodiť každý večer. Pozorovali sme západ slnka, popíjali opojné francúzske vína a dlho do noci sme sa rozprávali, smiali, milovali . . .
Toto však bol výnimočný večer. Posledný. Zajtra nás lietadlo vytrhne z krásneho sna a odvezie nás späť do Európy, do Paríža a odtiaľ len pár hodín domov.
Zapálil som sviečky ktoré sme si zvykli nosiť so sebou, nie kvôli svetlu, skôr kvôli atmosfére. Aj keď zapadlo slnko tak bolo ešte stále dosť svetla, ale tie mihotajúce svetielka sviečok nám pôsobili neskutočnú radosť. Vzduch voňal kvetmi, palmami a morom, a láskou.
Naša pláž, naše slová, naše myšlienky, naše vzdychy, náš život . . .

13 Comments:

Blogger Pecosita said...

ked vzduch vonia laskou... neviem si rpedstavit krajsi parfum :)

7:15 PM  
Blogger FanaticGay said...

... a moja ticha (sorry) zavist.:)

10:15 PM  
Blogger natalie said...

bez zavisti :)

7:48 AM  
Blogger lizardik said...

veru pec, niet nič krajšieho ako zacítiť lásku a nechať sa ňou unášať na vlnách fantázie až k vlnám karibiku

8:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

preco som neschopna nechat sa unasat a stale myslim kdesi za tym vsetkym na to, ci mam so sebou padak a nafukovacie koleso?

9:07 AM  
Blogger lizardik said...

to anonymous: možno si stačí len konečne uvedomiť, že vieš lietať, neskúšaj to, len to jednoducho urob

9:11 AM  
Blogger Nick said...

Niekto si tu lieta, ale v sobotu zjavne zmeskal lietadlo :D

10:01 AM  
Blogger lizardik said...

z ružinova na druhú stranu bratislavy zatiaľ nelieta žiadna pravidelná linka a moje vlastné letecké schopnosti boli značne obmedzené :-D

10:05 AM  
Blogger illusion said...

to mi hned napadlo: i want to get awaaay i wana flyyyyyyyy awaaaay...

to akoze aj na ten post aj na lietanie, aby sme sa rozumeli:)

1:38 PM  
Blogger Pecosita said...

nick, TY by si to mal chapat ;))

8:40 PM  
Blogger ninka said...

ach, to je nadhera, zavidim :-D

6:45 PM  
Blogger sas said...

krasne romanticke..

10:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

romantika ako z filmu :) ja normalne asi zavidim - v dobrom

7:59 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home