Thursday, February 08, 2007


O tom ako sme si s milovanou pizzu upiekli.

V práci som bol totálne nemohúci. Predošlý deň, či vlastne večer sme s milovanou presedeli pred počítačom. Aj nás dostal už teraz známy vírus, označovaný aj ako Prison Break, ale nebudem tu reklamu robiť. Stačí, že sme TO šesť hodín, skoro bez prestávky pozerali. A potom mám vraj do monitora v práci kukať, no ešte že čo. Aj tak som mal mozog zamestnaný niečím iným. Rozmýšľal som veru rozmýšľal len o jednej veci celý deň v práci. Tešil som sa na milovanú, ako hned ako z práce prídem, si ju vystískam, pobozkám, pomilujem, poláskam. A tak aj bolo.

Večer sme sa rozhodli, že do mesta zájdeme, len tak sa prejsť a porozprávať. Hladní sme takisto boli a láska ide veru cez žalúdok, o tom niet pochýb. Lenže mne sa nechcelo ani trošku do nejakej pizzérie opäť chodiť, ale na pizzu som mal chuť. Mrazená pizza nepripadá do úvahy, z takých chuťovražených sklonov som už vyrástol. Ukecával som, ukecával a nakoniec som milovanú ukecal na to, že si sami pizzu doma upečieme a že až v prípade, že sa nám to nepodarí pôjdeme do pizzérie. Zašli sme do obchodného domu na kamennom, veď ako ináč, najskôr do oddelenia literatúry, pretože sme mali zásadný problém, nikdy sme pizzu nerobili, takže sme si zašli povinnú literatúru kuknúť, že teda ako sa to robí. Našli sme až jednu, osamelú knižôčku (zopár lesklých strán), v ktorej bola všakovaká pizza vyobrazená. Zaslintali sme im tam celú publikáciu, ale o inom som chcel :-). Po dlhom kukaní, čo všetko na pizzu potrebujeme, sme sa zhodli, že cesto sa nám už urobiť nepodarí (večer už pokročil) a tak sme šli už pripravené pizzacesto kúpiť. Samozrejme aj iné ingrediencie sme si zadovážili, hlavne sme na štiplavé čerešničky (feferónky) nezabudli. Doma sme to rozbalili na plech hodili, podkladovú omáčku namiešali, pekne všetko poukladali, slinky si utreli a do trúby na 15 minút vložili.
A čudujte sa ako chcete, zvládli sme to. Nebola presne ako z pizzérie (to samozrejme kvôli tomu cestu :-D), ale bola naša. Napapali sme sa a takí napapaní sme sa túlili jeden k druhému.
No čo vám poviem. Perfektný večer, jeden z najkrajších.

6 Comments:

Blogger Pecosita said...

ach, prison break...nenecham sa nakazit ;)

12:59 PM  
Blogger April said...

Pizzou sa krmim 3x tyzdenne, vzdy ked sa nam v robote nechce ist na obed :) Ale domaca (mamina) je aj tak naj!

4:43 PM  
Blogger lizardik said...

april: aj ja to tak robím, ale už si chcem aj doma supiš pizzu robiť, láska ide cez žalúdok a z pizzérie do postielky je príliš dlhá cesta :-D xixixi

7:59 AM  
Blogger Pecosita said...

zlato, a donaska?

9:33 PM  
Blogger Ranya Dilah said...

donaska je ok, ale len niektora....a droga menom prison break? No neviem....reed povedal, ze je to konina.:)

10:04 AM  
Blogger Nick said...

Reed povedal ze to je konina a vcera sme pozerali dve casti :))

Ale fakt ot uz nie je to co prva seria, takze nudnejsie to je .. uz nech to skonci :)

5:15 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home