Wednesday, February 21, 2007

Sadli sme si spolu na novú novučičkú pohovku. Bola mäkkučká a prítulná (samozrejme tá sedačka). Zatvoril som oči a vdýchol vôňu novoty, ktorá sa všade šírila. Konečne som sa cítil ako plnohodnotný človek. Konečne.

Dotkla sa mojej ruky, jemné pohladenie. Pozrel som sa do jej očí a uvidel rovnakú radosť akú som práve prežíval. Radosť z vlastného súkromia, radosť z nás dvoch. Opäť som zatvoril oči a pomaly sa priblížil k nej. Chcel som cítiť jej parfém. Už od prvej chvíle ma opantal. Nevedel som aká je to značka, a či je to vôbec parfém. Pomaly som sa nadýchol, všetky moje zmysly sa začali opájať vzrušením. Začala ma bozkávať a ja som jej bozky opätoval. Najskôr jemne, neskôr vášnivo. Moje ruky sa zaplietli do jej tela. Bolo mi nádherne, skutočne nádherne.

Niekto ma prudko poklepal po pleci. Preľakol som sa a okamžite som sa otočil. Vo svetle stála zvláštna osoba, nezmyseľne čosi bľabotala o tom, že sme v obchode a že, to čo robíme tu vôbec nie je povolené a že vystavený nábytok je zakázané skúšať a tak ďalej.

Znechutený a zároveň potešený som odchádzal s milovanou po boku s jasným cieľom.

Cieľ je dôležitý.

3 Comments:

Blogger April said...

...a tak ste zo sekcie "Obyvacka" presli do sekcie "Spalna"...
;)

3:52 PM  
Blogger lizardik said...

to april: no nebolo tak presne, ale veľmi sme sa ponáhľali domov :-), aby sme si tú sedačku samozrejme kukli na internete :-D, xixi

3:54 PM  
Blogger Pecosita said...

oujeee....:))

12:07 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home