Thursday, January 25, 2007



. . . zbožňujem keď mi vyzývavo hovoríš, že ti vôbec nechýbam, a pritom obaja vieme, že by sme sa jeden od druhého najradšej vôbec nepohli . . .
. . . zbožňujem keď ma na verejnosti úplne bez ostychu zvádzaš a ja sa tvárim, že mi to veľmi prekáža . . .
. . . zbožňujem keď sa hlasno smeješ na vtipoch, ktoré vôbec nie sú smiešne; smeješ sa len preto, lebo to máš rada . . .
. . . zbožňujem keď mi do telefónu potichu hovoríš, že ma ľúbiš, ako keby to bolo tajomstvo, ako keby si sa bála, že ja teba nie . . .
. . . zbožňujem iskričky v očiach, ktoré sa objavia vždy keď ťa pobozkám . . .
. . . zbožňujem tvoj úsmev, ktorým mi oznamuješ, že dnes opäť prežijem nádherný deň . . .
. . . zbožňujem . . .

. . . teba . . .

9 Comments:

Blogger Pecosita said...

zlato, to je toto aky dojak? ;)
dufam,ze to ta tvoja milovana cita :))

2:53 PM  
Blogger umbrella said...

...

2:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

(: LT :)

3:13 PM  
Blogger Pecosita said...

cita :)

3:17 PM  
Blogger lizardik said...

cmuk :-)

7:31 PM  
Blogger ostrovanka said...

krasne vyznanie... normalka zavidim...

1:36 PM  
Blogger lota said...

veľmi pekné...

10:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

náádherné!.. aj ja chcem *smutný povzdych*

9:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by the author.

9:23 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home