Sunday, January 21, 2007

Opäť na výlete ...

Milovaná sa začala na štátnice učiť, takže aj Bratislavu odmieta poctiť svojou prítomnosťou.
A tak som sa za ňou vybral do VK. Jej rodičia sa ešte k tomu rozhodli na víkend odísť z domu, takže nebolo nad čím premýšľať. V piatok večer som už bol na mieste. Jej psíkovi sa moja návšteva vôbec nepozdávala. Dokonca sa rozhodol, že ma pre istotu radšej hned rozhryzne na polovicu. Milovná mu v tom však uspešne zabránila, a to ma havino tak o 20 kilo viac ako ona. Po pol hodine našťastie pochopil, že som prišiel v mieri a pod vyplyvom mojich šikovných prstíkov za jeho ušiskami sa z nás o chvíľku stali veľkí kamaráti (tie prstíky zbožnuje aj milovaná, aj keď ju som ešte za uškami neškrabkal). Druhý deň ma však čakala ďalšia oveľa ťažšia etapa pobytu vo VK, a to návštevu starých rodičov. Skočili sme s milovanou do obchodu, starkej niečo sladké, starkému fľaška kvalitného vínka, s prázdnymi rukami sa predsa na návštevu nechodí. Nasadil som príjemný úsmev č. 1, prešiel som si v hlave tie správne odpovede na potencionálne otázky a hor sa do boja. Prvý dojem je predsa dôležitý :-). Musím priznať, že to bolo v celku príjemné. So starkým sme pokecali o vínku, aj sme najaký ten pohárik vypili, so starkou zase "zaspomínali" na dávne časy keď ešte milovanú v kočíku vozila, a tak podobne. Večer sme na drink do miestnej krčmičky skočili a potom unavení do postielky zaliezli. Ráno ma milovaná sladkým božtekom zobudila, omeletu so syrom urobila (mňam), kávičku pripravila, po kávičke vášnivo pomilovala, a neskôr sa nežne ku mne túlila. Po obede však ďalšia zaťažkávacia skúška na mňa čakala, a to príchod rodičov. Trošku som mal predsa len stresy z toho, ale nakoniec to bolo veľmi pohodové. Maminka usmievavá, otec seriózny a debata neviazaná. Pred odchodom domov ma ešte na obed pozvali a neskôr previezli po okolí a krásy blízkeho okolia poukazovali.
No vcelku zaujímavý víkend to bol. :-)

9 Comments:

Blogger dievčatko s dáždnikom said...

a teraz sa o tebe rozprávajú: "ten náš zaťko, to je milý chlapec, čo povieš drahá?"

haha, ale aspoň si si to užil:o)

8:41 PM  
Blogger Pecosita said...

tak to je fakt vazne ;)

8:48 PM  
Blogger lizardik said...

gwu, hej nejak tak to je, pred chvíľou som s milovanou telefonoval, a že či sa mi nečká, lebo celá rodina o mne debatuje :-D

pec: :-)

8:55 PM  
Blogger dievčatko s dáždnikom said...

:D
ja nie som žiaden prorok, to sú iba životné fakty:o)
ale smejem sa...

čo myslíš, ako to vyzeralo u nás, keď som dovliekla domov toho "pravého"???
ehm, chvala bohu iba dočasne pravého...

7:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

to by som fakt rada vedieť, čo za krásy ti ukazovali vo VK a okolí ? :D)

12:36 PM  
Blogger lizardik said...

germa máš pravdu, to najlepšie som si stihol pozrieť ešte predtým, ale to je trošku iná téma :-D
a ukázali mi napríklad hrad v Modrom Kameni, či čo to bolo a tak, bola to len taká krátka prechádzka :-)

3:44 PM  
Blogger Nick said...

A do prdele, uz mas za sebou aj predstavenie u rodiny .. to je vazne :))

9:44 AM  
Blogger Lilith said...

Be happy ze to dopadlo tak dobre. Nasi nexcu mojho draheho u nas :-( moja mami je presvedcena ze niekde pobehuje chlap ktory splna jej predstavy a je pre mna perfektny... a zakazdym ked s nou volam pyta sa ci uz sme sa rozisli ... grrrrr
Takze be happy

11:05 PM  
Blogger lizardik said...

lilith: veru som happy, mal som z toho poriadne obavy a moja milovaná ešte väčšie, :-)

8:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home