Friday, January 19, 2007

Výlet . . .

Mám rád spontánne rozhodnutia a nápady, hlavne v prípade keď dopadnú tak ako majú.
Čakal ma spoločný víkend s milovanou v Blave, ale tá predstava ma nelákala. Nie, že by to nemalo byť fajn, veď aj blave sa dá ako tak zabaviť. Jednoducho som mal pocit, že treba nejakú zmenu.
Rozhodol som sa. Objednal hotel. Zistil autobusy na miesto určenia. Oznámil milovanej, aby si zbalila veci a šli sme. Ruka v ruke. Natešení a nadržaní. Konečne víkend bez toho, aby nás niekto otravoval, obmedzoval, bez toho aby nám bránil užívať si lásku tak ako to má byť.
Izba bola úžasne veľká, ale najviac nás potešila obrovská posteľ. No čo vám budem rozprávať :-).
Nasledovala fantasticky štiplavá pizza, vínko, borovička s džúsom, jazzový koncert, prechádzky a dlhé rozhovory, leňošenie a mazlenie, milovanie a únava, spánok a vášnivé sny, jednoducho krásny víkend . . .

5 Comments:

Blogger Pecosita said...

jenoducho krasny vikend :))

12:50 PM  
Blogger dievčatko s dáždnikom said...

dokonalé

10:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

^_^

9:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

dobry start

1:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

dobar pocetak

4:01 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home