Sunday, November 05, 2006



Nav
ždy, nikdy, nikde, s nikým, stále, večne, rovnako ...

Budík zvonil už pred 15 minútami, ale intenzívne som ho ignoroval. Opäť nový týždeň, ale neviem či na ňom bude niečo nové. Skôr to bude zase o tom istom, nudné, fádne, pracovné!

Snažím sa zachrániť si každý deň posledné zvyšky zdravého rozumu a nájsť si aspoň akú takú zábavu, rozptýlenie, jednoducho nejakú radosť. Akokoľvek sa však snažím, stále chýba tá podstatná esencia života, ktorý som mal tak rád. Stále mi chýba ľudský dotyk, objatie, bozk, milé slová a tá obyčajná nevšedná všednosť každodenného bytia s osobou ktorú milujem.

Podávam si inzerát: „Hľadám druhý diel do dvojdielneho puzzle“.

Zn: Na cene nezáleží!

8 Comments:

Blogger Pecosita said...

hladajucich je viac...kto prvy najde, nech sa prihlasi ;)

2:02 PM  
Blogger lizardik said...

pec: :-D, vyhlasujem verejnú súťaž, prípadne verejnú dražbu, resp. stretnutie a výmenu druhých častí puzzle, budeme skúšať kto ku komu zapadne, :-D xixi

3:01 PM  
Blogger Reed said...

toto mi niekoho veeelmi pripomina :) kto hlada (a nemusi velmi aktivne), ten najde.
I SEE ...

4:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Suhlasim s Reedom :)

9:34 PM  
Blogger hroch said...

ja nesuhlasim. zo skusenosti viem, ze clovek najde prave vtedy, ked prestane hladat.

1:51 PM  
Blogger dievčatko s dáždnikom said...

trpezlivosť... ach božská trpezlivosť:o)

3:11 PM  
Blogger motýľ said...

tak toto som objavil dost neskoro. a paci sa mi to. dovolil by si mi to skopirovat a dat k sebe? kôli jednej slecne :(

3:43 PM  
Blogger lizardik said...

to motyl: jasne, mozes si to skopirovat

11:05 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home